4 UKER PÅ SEILBÅTFERIE I HELLAS UTEN SPREKK

Kjære leser.

Da er jeg kommet meg til Norge igjen.

Sitter i Oslo å venter på å komme meg videre hjem.

For noen fantastiske uker vi har hatt.

Vi har opplevd utrolig mye.

Sett mye og fått masse nye inntrykk.

Jeg har vert skikkelig tøff fire ganger i sommer.

Jeg har gått i bikini på stranden og ved bassenget.

Jeg har løpt rundt i små shortser og singleter.

Selv om jeg har synes det er flaut å vise

den rynkete og slappe huden min.

Skal jeg være ærlig, så blir det godt å komme hjem.

Det blir godt å sove i egen seng.

Lage mat på eget kjøkken.

Hverdagen er så viktig for meg.

Rutiner og vaner hjemme gjør ting enklere.

Jeg har klart meg i 4 uker uten sprekk.

Men jeg er et vanemenneske om liker hverdagen best.

FROKOST DAG 344:

Hotell frokost.

Stekte poteter,egg og litt bacon.

Og selvfølgelig frukten min.

 

LUNSJ DAG 344:

Gresk salat for siste gang på en stund.

Her er det en god blanding av alt jeg trenger.

 

MIDDAG DAG DAG 344:

Grillmiks.

Her er det kylling,lam og svin på spyd.

Grillet sammen med paprika.

Servert med salat og stekte poteter.

Det blir lenge til neste gang jeg spiser stekte poteter kjenner jeg.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker

#happythinandfree #lykkelig #sommer #seiling #hellas

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg