VARMEN TAR PÅ STORE OG SMÅ

Kjære leser.

I går var det 37 grader her i Nydri.

Ja vi er tilbake her etter en natt med gresshopper og mygg 

i Vathi. Gresshoppene kom helt inn i båten.

Nå planlegger vi en ny rute å seile.

Men i mellomtiden er vi her i Nydri å koser oss.

I går var vi i bassenget hele dagen.

Vi var helt utslitt av varmen.

Natten var like varm, med 28 grader.

Når det er så varmt fungerer jeg veldig dårlig.

Da blir jeg veldig slapp og dårlig.

Heldigvis gir kroppen klare signaler om at det er på 

tide med mat. Men det er lite fristende å spise

middag når solen steker og det er 35 grader.

I dag ble det mange timer i bassenget også.

Det var bare 35 grader i dag.

Noe jeg kjenner tar godt på kroppen.

 

FROKOST DAG 323:

Havregryn og gresk yoghurt.

1 oz havregryn.

4 oz gresk yoghurt.

6 oz banan.

2 oz egg og stekt skinke.

 

LUNSJ DAG 323:

Bestillte Gresk omelett på restauranten

ved bassenget. Siden jeg har startet neste del av vedlikehold,

spiser jeg nå korn til lunsj også.

Da ble det stekte poteter i dag.

Men jeg fikk ikke mye salat til, så da måtte jeg stjele

familien sin i dag også.

Omeletten inneholder løk, tomat, egg og fetaost.

 

MIDDAG DAG 323:

Vi valgte å lage middag i båten i dag.

Jeg stekte blomkål, brokkoli, paprika og tomater

i stekovnen i båten. 

Veide opp 10 oz grønnsaker.

4 oz stekt kyllingfilet.

0,5 oz olje over.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #seilbåtferie 

#hellas #ferie #drømmeferie

 

5 kommentarer
    1. Ikke mye som blir gjort i varmen… og jeg ser ikke frem til å starte jobb på mandag etter 3 uker ferie!! Veldig glad jeg fant bloggen din, startet BLE for 2 uker siden og jakter desperat etter oppskrifter og du har lagt ut MYE – takk skal du ha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg