NYE OPPDAGELSER

Kjære leser.

Vi reiste fra Nydri i går formiddag.

Etter noen helt fantastiske dager i denne turistbyen.

Målet vår ble en liten havn rett før Vathi.

Det var litt av en plass vi kom til.

Bryggen, restauranten og stranden lå i en liten bukt.

Ungene hoppet rett i bade klærne og vi voksne nøt solen.

Da kvelden kom spiste vi på restauranten.

Jeg fikk biff og salat. Salaten var liten. 

Men i dag hadde jeg ikke viljestyrke til å spørre etter mer.

Vi var trøtte alle sammen. 

Det jeg oppdager i varmen er at jeg ikke er like sulten,

men når jeg setter meg til middag om ettermiddagen

er jeg kjempesulten. Jeg klarer nesten ikke å styre meg.

Det har nok med at jeg bruker mye energi i varmen.

Jeg har ikke vert på vekten siden vi reiste.

Å jeg jobber hardt med meg selv for å ikke gå inn i gamle mønster

som sier at jeg kan bare gi opp alt, 

for jeg har sikkert gått opp igjen i vekt.

Denne ferien vil være et eksempel på hvordan livet

vil bli i fremtiden.

Når jeg skal navigere rundt mat som jeg ikke spiser.

For jeg vil aldri bli kvitt mat avhengigheten min,

men jeg vil holde de verste sugene vekke med å spise som jeg gjør.

FROKOST DAG 321:

Havregrøt:

1,5 oz havregryn.

8 oz melk.

6 oz fersken og banan.

Kok havregryn sammen med melken.

Topp dette med frukten.

 

LUNSJ DAG 321:

Utvalget til lunsj var ikke så stort.

Men en salat med fetaost er aldri feil.

Så da ble det gresk salt til lunsj.

 

MIDDAG DAG 319 og 321:

Vi var på en plass som heter Doltans.

Her bestilte vi en felles porsjon med alt fra

kjøtt, brød, pommes og salat.

Jeg tok ca 10 oz salat og ca 4 oz kjøtt.

Jeg begynner å bli så dreven på øyemål nå at jeg 

ser når jeg har for mye eller for lite.

 

Biff med salat.

Her fikk jeg et tynt stykke biff kjøtt grillet.

Salaten var litt liten, så jeg stjal resten av 

familien sine grønnsaker.

 

Noen nydelige dager i Nydri og Vathi.

Nydri fra sjøen.

Et bryllup på en av øyene rundt Nydri.

 

Vathi.

Stranden i Vathi.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #hellas #sommer #eventyr 

#seilbåt #seiling #happythinandfree #utensukkerogmel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg