SEILBÅT FERIE

Kjære leser.

Første uken i båten har gått kjempefint.

Vi var nok spent alle sammen på hvordan dette skulle gå.

Jeg var mest spent på om jeg kom til å klare

å følge mine klare grenser her nede.

Men når jeg kan lage mye av maten selv er det lettere å holde.

Dagen i dag har vi brukt ved bassenget og rundt i turist gatene.

Det er så mye å se på. Ungene er fascinert for hver meter vi beveger oss.

Jeg trodde det ville bli vanskeligere å gå inn på 

en iskrem cafe å bare drikke kaffe.

Jeg tror grunnen til at det går så lett er at jeg er livredd 

for å gå opp i vekt igjen. Jeg føler meg endelig god nok.

Jeg har heldigvis klart første uke med glans.

Når jeg ser tilbake på juli i fjor sommer så klarte jeg ikke 2 dager

på ferie uten å sprekke. Så nå er jeg rimelig stolt.

 

FROKOST DAG 318:

Gresk yoghurt naturelle med 1,5 % fett.

1,5 oz havregryn 6 oz banan.

 

LUNSJ DAG 318:

Lunsj i båten.

Jeg stekte løk og paprika.

Laget salat av isberg salat og tomater.

Veide opp alt til 10 oz.

1 oz fetaost.

1 oz bacon og 3 oz stekt egg.

 

MIDDAG DAG 318:

Gresk salat:

Denne er helt fantastisk.

Jeg tok vekk olivenene fordi at jeg ikke liker de,

men alt det andre var helt perfekt.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livvstilsendring #seilbåt

#ferie #hellas #greece #seiltur #happythinandfree #utenmelogsukker

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg