MATEN I MIDDELHAVET

Kjære leser.

Vi spiser så mye godt her nede.

Vi lager de fantastiske salater.

Smaker på nye spennende frukter.

Og spiser mye god mat ute.

Barna har forelsket seg i Gyros.

Dette er som en gresk kebab i pita eller 

på tallerken med salat eller poteter.

I går var det vanskelig å holde seg til en tallerken.

Jeg fikk så mye mat at magen min streiket.

Jeg fikk virkelig erfare at for mye tomater også ikke er bra.

Så i dag passer jeg ekstra godt på at jeg får riktig 

mengde med mat. Det ble skikkelig ubehagelig med for mye.

Jeg merker at det er vanskeligere når jeg ikke er 

hjemme i mitt eget, men de neste dagene skal 

vi seile videre og da blir maten laget i båten.

En runde yatzy på kvelden er ikke feil.

FROKOST DAG 314:

Havregrøt:

8 oz melk og 1,5 oz havregryn (vedlikehold)

6 oz banan og druer.

 

LUNSJ DAG 314:

Gresk salat:

Her er det alt Hellas kan by på av godsaker.

Paprika, agurk, løk, tomater, fetaost og olivenolje.

 

MIDDAG DAG 314:

Gratinert gyros.

Dette var helt himmelsk.

Noe av det beste jeg har spist!

Jeg fikk gresk salat ved siden av i stede for poteter.

Gyros er kjøtt stekt på spyd over lang tid.

Kjøttet er av svin eller kylling.

Minner veldig om godt kebab kjøtt, men av svin.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #lettereliv #livsstilsendring #brightlineeating #happythinandfree

#utensukkerogmel #middelhavet #ferie #drømmeferie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg