MIDDELHAVET

Kjær leser.

Dag to i Hellas.

For en opplevelse. Båten er fantastisk.

Vi sover godt og spiser godt.

Her er maten ren og nydelig.

Kjøpte havregryn på butikken her, sånn at jeg fikk frokost.

Melken jeg hadde i grønt var god den også.

Jeg kjøpte melk med 1,5 % fett.

Til middag i går ble det souvlaki av kylling og gresk salat.

Jeg ser at det er lettere å få nok grønnsaker her

på restauranten enn i Norge.

Vi er så heldig at byssen i båten har både

steke og bake muligheter.

Så vi kan lage mye mat selv.

Jeg har jo selvfølgelig ,med meg kjøkken vekten min.

Så jeg kan enkelt følge linjene.

Men jeg skal innrømme at jeg flere ganger har

vert nær å bare ta litt sånn eller litt sånn.

Men da har jeg fokusert på hva som er viktig i livet.

For meg betyr det alt å være i en mindre kropp og 

en friskere kropp. Jeg unner meg selv det,

å belønner meg selv med ting som ikke skal i munnen.

 

FROKOST DAG 313:

Jeg laget meg havregrøt av 1,5 oz havregryn (vedlikehold)

4 oz melk og 4 oz vann.

6 oz banan på toppen.

Jeg veide opp 0,25 oz fetaost. 

1,5 oz bacon og egg.

 

LUNSJ dag 313:

Lunsj i båten.

Jeg stekte 1 oz med bacon.

Hadde 2 oz med fetaost.

10 oz med salat og tomater.

Krydret med salatkrydder som er kjøpt her.

 

MIDDAG DAG 313:

Souvlaki.

Dette er grillet kylling kjøtt.

Du kan få det servert med stekte poteter, 

men jeg spurte etter gresk salat til i stede.

Her er de så behjelpelige at det får du om du vil.

Jeg hadde ikke vekten med meg, men jeg fokuserte på

en tallerken modellen denne gangen.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #middelhavet #brightlineeating #ferie

#gresksalat #lettereliv #livsstilsendring #sommer

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg