Å LEVE UT DRØMMER

Kjære leser.

Vi alle har forskjellige drømmer.

Noen drømmer helt ville ting som å hive seg 

ut av et fly med fallskjerm. Noen drømmer om å klatre oppe et fjell.

Mens andre bare drømmer om å komme seg igjennom 

denne ene sommeren.

Sånn har jeg hatt det så lenge jeg kan huske.

Jeg gledet meg over hver dag med regn.

Da kunne jeg skjule meg i klærne.

Da slapp jeg kommentarer som:

“den store kroppen din ville sett bedre ut med litt farge”

I år har drømmen min om en normalvektig kropp

blitt sann. Nå handler drømmene mine om hvem jeg har i livet.

Hva vi kan oppleve sammen.

Hvordan vi kan utvikle oss sammen.

Jeg lever jo ut drømmene mine igjennom jobben min 

og sammen med familien min.

Tenk å være så heldig at jeg skal få lov å seile rundt i middelhavet 

sammen med de menneskene som betyr mest for meg.

Tenk at jeg ikke trenger å være flau over kroppen min.

Og sist men ikke minst så får jeg jobbe med et tema

som fascinerer og engasjerer meg i det daglige,

sammen med de flotteste og beste menneskene i verden.

Spis deg lykkelig sier bare jeg!

FROKOST DAG 310:

Irina rundstykker med ost og banan.

 

LUNSJ DAG 310:

Løksuppe:

10 oz løk og gulrot kokes opp med vann.

Tilsett salt og pepper.

Stek kjøttdeig å ha 4 oz oppi suppen.

 

MIDDAG DAG 310:

Sunnpizza:

 

Bunn:

1,5 oz ost smeltes sammen med 1 ts rømme.

Rør inn 1 ts egg, 1 ts hvitløkpulver og 1 ts hakkede mandler.

Trykk denne deigen ut over et bakepapir med våte hender.

Stekes på 230 grader til den er lysebrun.

 

Fyll:

4 oz hakkede tomater.

1 oz løk og paprika.

Smør tomatene over bunnen.

Ha på løk og paprika.

1 oz ost over fyllet og 

0,5 oz serranoskinke på toppen.

 

Stekes på 230 grader til den er godt stekt.

Det er ikke mye Serrano skinke her, men jeg trengte ikke mer.

Serveres med 5 oz salat.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #happythinandfree

#utensukkerogmel #helse #sommer #lykkelig 

#drømmejobben #livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg