REISEFEBEREN STIGER.

Kjære leser.

Da er det bare dager igjen til avreise.

Middelhavet og seilbåt tur er planen.

Noe vi alle gleder oss veldig til.

Ungene gleder seg til bading og båttur,

mor planlegger hvor hun kan få tak i mat som er

innenfor linjene.

Heldigvis har middelhavet et rikt utvalg av grønnsaker.

Noe jeg virkelig gleder meg til.

Jeg har handlet inn klær jeg aldri trodde ville passe.

Jeg gleder meg stort til å kunne gå i bikini.

Noe jeg aldri har gledet meg til.

Jeg har alltid skjult meg i klær. 

Selv om jeg gang på gang har prøvd å akseptere 

at jeg var så stor som jeg var. 

Noe jeg ikke helt har klart. For andre klarte å holde seg slanke.

Så da burde det være mulig for meg også.

Noe det siste året har vist meg.

 

FROKOST DAG 309:

Frokostmuffins:

6 oz most banan.

4 oz melk.

2 egg.

2 oz havregryn (3 oz på vedlikehold)

1 ts kanel.

 

Bland alt sammen og fordel i 6 store eller

12 små former. 200 grader i 30 min.

Dette er til 2 frokoster. Toppet med 3 oz banan og 0,5 oz nøtter.

 

LUNSJ DAG 309:

Kyllingsnadder:

4 oz stekt strimlet kylling.

10 oz wook blanding.

Grillkrydder.

Stekes godt sammen og tilsettes 1 oz fløte.

 

MIDDAG DAG 309:

Lasagne:

3 oz squash I tynne skiver.

2 oz løk og paprika.

5 oz hakkede tomater.

2 oz tomatsaus fra boksen.

0,5 oz fløte.

3 oz kjøttdeig som er stekt.

1 oz ost.

 

Legg squashen i bunnen av en ildfast form.

Ha stekt kjøttdeig, løk, paprika og tomatene i en stekepanne.

Stek dette godt sammen og tilsett fløte, salt,

pepper og pizzakrydder.

Ha dette over i den ildfaste formen, topp med osten.

Stekes på 225 grader i 20 min.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunnmat #lettereliv #happythinandfree

#utensukkerogmel #ferie #middelhavetsnart #livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg