JEG MÅ HELE TIDEN BEVISE NOE

Kjære leser.

Jeg husker tilbake ett år.

Der jeg var så lykkelig over å ha gått ned 7 kilo.

Jeg møtte blikk som ikke trodde meg når jeg 

sa hvor mye jeg trente.

Jeg forstår jo det. For det var jo ikke synlig.

Når du har 48 kilo for mye er ikke 7 kilo synlig.

Så derfor måtte jeg hele tiden overbevise alle.

Nå vet jeg jo at folk ser mine 48 kilo mindre,

men jeg driver fortsatt å prøver å overbevise folk.

Helt etter gammel vane. 

Jeg er jo klar over at det er synlig nå,

men jeg gjør det alike vel.

Jeg tenker at det har en sammenheng med 

at jeg hver morgen nesten får sjokk når jeg ser meg selv.

For mitt bilde av meg selv er ikke det samme som jeg ser i speilet.

Noe som vil ta tid å endres.

Når jeg ser meg selv i drømmene er jeg stor,

å jeg kan ikke tro at jeg har fått dette til når jeg våkner.

Det er helt uvirkelig at jeg har mistet 48 kilo uten 

å løpe km etter km hver dag, men bare ved å kutte ut 

mel og sukker. Det er jo så enkelt at det ikke virker sant.

 

FROOST DAG 308:

Frokost muffins:

6 oz most banan.

2 oz havregryn (3 oz på vedlikehold)

4 oz melk.

2 egg.

1 ts kanel.

Bland alt sammen å stek i 6 store 

eller 12 små former.

På 200 grader i 30 min.

Dette er til 2 frokoster. Jeg hadde 0,5 oz nøtter og 3 oz banan oppå.

 

LUNSJ DAG 308:

Pytt i panne på stranden:

Jeg laget til maten og tok med meg på tur i dag.

Her er det 10 oz grønnsaker som

brokkoli, løk, squash og gulrot.

Stekt godt sammen med 

4 oz hamburger karbonade i små biter.

Grillkrydder og 1 oz fløte over.

 

MIDDAG DAG 308:

Tomatsuppe:

10 oz hakkede tomater kokes sammen med

1 dl vann.

Moses med stavmikser og tilsettes 

1 oz fløte, salt, pepper og basillikum.

Serveres med 2 kokte egg.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #Brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

#forandringfryder #utensukkerogmel #happythinandfree

#sunnmat #turmat #lykkelig

2 kommentarer
    1. Hei !
      Gratulerer !!! Blir rørt på dine veier !
      Vet du om dette prosjektet er ME vennlig ?
      Kreves det trening ?
      Ble så glad da jeg helt pluselig fant bloggen din 🙂

    2. Anonym: Hei. Tusen takk for flotte ord.
      Jeg vil virkelig påstå at dette er ME vennlig. Her er det snakk om å ta på kosetøflene, spise sunt og ikke få i seg sukker og mel som suger energi ut av kroppen. Vi trener ikke under vektnedgang. De som ønsker som ønsker å trene gjør det etter hvert.

      Kjøp boken Spis deg fri. Den Har mye God kunnskap om mat, hjerne og hvordan dette påvirker oss.

      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg