EN FLOTT HELG MED VENNER

Kjære leser.

Godt å være vekke, godt å komme hjem.

Har vert en helg hos en venninne i Bergen.

En nydelig helg, med besøk av flere venner og 

mange verdenskrise løsninger….

Jeg vet jo at jeg har forandret meg litt.

Men du lurer jo på om dine nærmeste venner og kjente 

klarer å se det. 

Jeg fikk mange fine kommentarer. 

Å det varmer veldig godt. 

Selv om jeg sitter å føler på at jeg burde 

gått ned enda noen kilo før jeg startet vedlikehold.

Men jeg stoler på systemet. Jeg stoler på at BMIen stemmer.

Så kan jeg slå meg til ro med det.

Noe jeg tenker er greit for mine nærmeste også.

De har tross alt et utgangspunkt av meg som stor.

Når det skjer sånne endringer blir det ofte litt mye.

 

 

FROKOST DAG 307:

Irina rundstykke med makrell i tomat og agurk.

 

LUNSJ DAG 307:

Kylling lår og en boks tomater.

4 oz kjøtt fra kyllinglår.

10 oz tomater.

 

MIDDAG DAG 307:

Pizza:

 

BUNN:

1,2 oz ost smeltes sammen med

1 ts naturelle kremost i mikroen.

Rør inn 1 ts egg og hvitløkpulver.

Trykk dette utover et bakepapir.

Stekes på 230 grader til den er lett brun.

 

Fyll:

4 oz hakkede tomater.

1 oz biffkjøtt.

 

1 oz ost på toppen.

Servert med 6 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat #påfarten

#livsstilsendring #happythinandfree #utensukkerogmel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg