KJENNER DU MEG IGJEN?

Kjære leser.

For noen dager siden traff jeg en tidligere kollega

på butikken. Hun gikk rett forbi meg… Stoppet opp

å kom tilbake. Hun kunne virkelig ikke tro at det var meg.

Hun ble stående å se på meg som om noe var galt.

Så sier hun “hva i all verden har du gjort?”

Ja du kan jo begynne å lure ikke sant…

Jeg har jo gått ned like mye som en slanke operert

det siste året. Så jeg forstår jo at folk får sjokk.

Hele 48 kilo har forsvunnet siden våren 2017.

Når jeg sier det tallet er det uvirkelig.

Det er uvirkelig at jeg bare er noen 100 gram fra 

å starte vedlikehold. Noe jeg gleder og gruer meg til.

Men det som gjorde inntrykk da jeg møtte denne

damen, var at hun først ikke så at det var meg.

Det føles jo helt rart. Hva når jeg reiser hjem til Bergen.

Jeg har jo ikke sett folk der siden desember, noen i februar.

Hva om de ikke kjenner meg igjen.

Hva om jeg treffer deg på lokal butikken å du ikke

vet at det er meg… 

Dette er helt uvant og skikkelig skremmende…

Men mest bare morsomt. 

 

FROKOST DAG 302:

I dag som i går kjørte jeg 8 oz yoghurt med 1 oz havregryn

og 6 oz jordbær og banan.

Kjente at jeg hadde savnet dette til frokost.

 

LUNSJ DAG 302:

Måtte bruke opp restene i dag også.

Så jeg varmet 4 oz grillet kjøtt i mikroen.

Laget en mos av selleri og blomkål med salt,pepper

og 0,5 oz smør i.

Kokte brokkoli og gulrot.

10 oz grønnsaker til sammen.

 

MIDDAG DAG 302:

Grillet kotelett.

Jeg er bare så utrolig glad i å grille.

Jeg synes det er så koselig å stå der med grillen å 

la alle de deilige luktene sive rundt meg.

Jeg veide opp 5 oz kotelett med bein.

6 oz kokte og moste frosne erter.

4 oz kokte grønnsaker.

 

Klem J

 

#sol #sommer #grilling #kotelett #spisdegfri #brightlineeating 

#lettereliv #happythinandfree #utensukkerogmel

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg