300 DAGER UTEN MEL OG SUKKER

Kjære leser.

Hele voksen livet har jeg søkt etter

informasjon på hvordan jeg kunne kvitte

meg med denne overvekten.

Overvekten som gjorde meg syk, skamfull og utslitt!

Jeg så andre som gikk ned i vekt, 

å var misunnelig.

Hva var galt med meg som aldri fikk det til?

Det gjorde så ufattelig vondt å sitte der

med andre som hadde løst gåten.

Det er vondt å ikke klare å gå ned i vekt.

Selv om jeg hadde all kunnskap i verden,

fikk jeg det bare ikke til. For meg er det ikke bare å

trene mer og spise mindre. 

Trening og mindre mat stopper ikke sulten.

Den umettelige sulten på noe godt om kvelden.

Den sulten jeg aldri har klart å motstå mer enn 3 uker om gangen.

Det økte bare trangen til å belønne meg selv med noe.

“spis deg fri” er redningen min. 

Fikk meg til å forstå hva jeg gjorde feil.

10 måneder uten mel og sukker har endret alt!

 

FROKOST DAG 301:

8 oz yoghurt naturelle

1 oz havregryn.

6 oz jordbær og banan.

 

LUNSJ DAG 301:

Rester av grillmat.

10 oz salat 

4 oz grillet kjøtt.

2 oz rømme.

 

MIDDAG DAG 301:

Kjøttsaus med tilbehør.

 

4 oz stekt kjøttdeig.

3 oz hakkede tomater og 2 oz tomatsaus fra boksen.

Stek dette godt sammen og krydret med 

salt, pepper, oregano, basillikum og rosmarin.

 

3 oz raspet og kokt blomkål. 

4 oz kokte og moste frosne erter med salt og pepper.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #happythinandfree #utensukkerogmel

#lettereliv #livsstilsendring #livsstil 

 

4 kommentarer
    1. Hvor lang tid tok det før cravings og tanke kjør rundt mat slapp for deg? Synes det er vanskelig å klare mer en en uke…😕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg