ST.HANS FEIRINGEN UTGÅR

Kjære leser.

Som barn elsket jeg alle høytider.

Alt som kunne feires med mat.

Inn i voksen livet har alt som kan feires vert forbundet

med mye mat, usunn mat.

Jeg kunne da fråtse i godsaker med god 

samvittighet. Jeg hadde pause fra dietten.

I dag ser jeg jo hvorfor jeg aldri har lykkes.

Juksing fungerer ikke for meg.

Da vil jeg finne på unnskyldninger til å ta 

et ekstra glass brus eller et stykke ekstra kake.

Ikke bare denne dagen, men alle dager.

For jeg kan fint feire hver eneste dag. 

St.Hans  har vert en sånn dag.

Jeg kunne grille de mest fantastiske søte greier.

Men det er ikke derfor den utgår i år som i fjor.

I fjor var det så vått at vi ikke orket våte pølser i våte brød.

I år er jeg alene med barna. Og de ville være inne.

Men grilling og fotball på tv fungerer det også,

etter en sykkeltur sammen med barna i år som i fjor.

 

 

FROKOST DAG 300:

Irina rundstykker med 0,5 oz ost og 1 oz skinke.

 

LUNSJ DAG 300:

Lapskaus på tur.

10 oz grønnsaker som gulrot, sellerirot,

løk og kålrot, kokes godt sammen.

Tilsett 4 oz pølse uten mel og sukker blandt de 3 første ingr.

Salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 300:

Grillmat.

4 oz grillet kjøtt.

5 oz raspet og kokt blomkål.

5 oz salat.

1 oz rømmedressing.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#livsstil #happythinandfree #utensukkerogmel #grillmat #matpåtur

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg