EN UVIRKELIG REISE

Kjære leser.

I morgen er det min dag 300 på dette opplegget.

300 dager som har endret alt.

Ord er ikke store nok til å beskrive denne reisen.

Jeg hadde en BMI på 36 da jeg startet for 

300 dager siden.

I dag er den på 23.

For dette har vert uvirkelig.

Det har vert så lett at jeg nesten ikke 

har trodd at det kunne være mulig.

Jeg sier ikke at alt har vert lett.

For de første ukene var jo ikke helt perfekte.

Men da de første ukene var over kom stillheten.

Det var ikke en diskusjon med meg selv engang.

Jeg bare fulgte reglene.

Å følger du reglene så vinner du. 

I hvert fall i dette spillet. 

Ikke en gang har jeg jukset. Jeg har tenkt tanken.

Men jeg har aldri gjort det. Fordi at en bedre helse,

en mindre kropp og en klarere hjerne betyr mer 

for meg, enn en bit av noe jeg ikke trenger.

 

FROKOST DAG 299:

Irina rundstykker med 1 oz ost og 6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 299:

Vegetar pai:

Her veide jeg opp 10 oz grønnsaker som

tomat (la de i skiver i bunnen)

løk, brokkoli og blomkål.

Vispet sammen 2 egg sammen med salt, pepper og basillikum.

Helte dette over grønnsakene og stekte 

dette på 225 grader i 25 min med 1 oz revet ost på toppen.

 

MIDDAG DAG 299:

Lasagne:

5 oz squash skives å legges i bunnen 

av en ildfast form.

Ha over 5 oz hakkede tomater og løk.

Tilsett 2 oz tomatsaus fra de hakkede tomatene.

Bland I 4 oz stekt kjøttdeig.

1 oz ost på toppen.

225 grader i 25 min.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #happythinandfree #utenmelogsukker

#livsstil #livsstilsendring #sunnmat #godmat #lettereliv #normalvektig

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg