STORE FORVENTNINGER

Kjære leser.

Hver gang jeg har startet på en ny kur,

har jeg hatt vanvittige forventninger.

Ja noen virket et lite øyeblikk.

Men pulverkurer kan man jo ikke leve på resten av livet.

Så når jeg begynte å spise normalt igjen,

økte også vekten.

Men allikevel hopper folk på slikt hver dag.

Det var en som fortalte meg at hun ikke

hadde samme problem som meg med maten,

så pulverkur var mer rett for henne.

Jeg håper hun slipper å ende som jeg gjorde

etter hver eneste kur. Skamfull og overvektig.

Men man trenger jo ikke å ha problemer med 

mat for å gjøre som meg.

Jeg leste bare en bok. Fulgte boken.

Det høres lett ut og det er lett.

Jeg var klar for å endre livet.

Jeg var klar for å få det bedre.

Jeg var klar for å bli en bedre utgave av meg selv innenfra og ut.

 

FROKOST DAG 298:

Irina rundstykker med ost.

 

LUNSJ DAG 298:

Løksuppe ala J:

 

10 oz løk og gulrot kokes godt sammen med vann.

Tilsett 4 oz stekt kjøttdeig.

Smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 298:

Pølser:

4 oz stekte pølser.

6 oz kokte og moste frostene erter med salt og pepper.

4 oz kokte grønnsaker.

0,5 oz smeltet smør.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker 

#happythinandrfrie #livsstilsendring 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg