SOFAGRIS ELLER FJELLGEIT?

Kjære leser.

I skrivende stund sitter jeg her så støl at

jeg ikke klarer å tenke klart.

2 flotte spreke damer i bygden spurte,

og jeg sier jo aldri nei til en utfordring….

MEN herlighet for noen raske damer.

Jeg hang etter som en halvdau katt…

Snufset som bare det av pollen, 

og pustet som en strandet hval.

Tur damene mine fikk litt sjokk da jeg sa at det tross alt var 

9 mnd siden jeg har trent.

Å dette kun på grunn av at jeg ikke vil bruke 

opp viljestyrken min på trening å gå i fellen av å komme hjem 

å tro at jeg kan unne meg mer mat, usunn mat siden jeg har trent.

For da er vinningen gått opp i spinningen.

Men jaggu kom jeg meg igjennom denne turen.

Så vanvittig deilig.

Den første skikkelige turen min på 9 mnd.

For en opplevelse.

Ikke fikk jeg makspuls engang.

Selv om det føltes umulig opp siste bakke.

Nå sitter jeg igjen da med noen føtter som 

hater meg og lurer på om dette blir en vane.

Men jeg gjør det gladelig igjen!!

NÅ er jeg sofagris resten av dagen,

med fotball av høyeste klasse (håper jeg)

FROKOST DAG 292:

Irina rundstykker nybakte med ost og skinke.

Herlighet så godt det var!

LUNSJ DAG 292:

Svinebiffsnadder:

Da jeg kom hjem fra denne ut av deg selv opplevelse turen,

måtte jeg ha noe raskt i meg av lunsj.

Så da har jeg alltid noe strimlet av et slag i kjøleskapet.

4 oz stekt strimlet svinekjøtt.

10 oz grønnsaker som gulrot, sommerkål, løk,

brokkoli, blomkål og paprika.

Surret dette sammen med grillkrydder og 1 oz fløte.

 

MIDDAG DAG 292:

Taco med stekte grønnsaker:

4 oz taco kjøttdeig.

5 oz stekt blomkål, brokkoli, sommerkål og gulrot.

2 ss soyasaus over.

5 oz salat etter eget ønske.

2 oz lettrømme.

Å det beste av alt var at jeg slapp å lage det selv.

Min kjære som også spiser som meg,

laget denne herlige tacoen til meg.

Ikke rart jeg elsker han så høyt som jeg gjør!

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utpåtur #fjelltur 

#taco #livsstilsendring

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg