– 70 KILO ER UVIRKELIG

Kjære leser.

For 6 år siden var jeg på mitt største noen gang.

Jeg veide hele 143 kilo.

Jeg hadde det ikke godt med meg selv.

Ikke inni, ikke utenpå.

Jeg var full av skam. Skam over å legge på meg.

Skam over å ikke ha kontroll over maten.

Jeg hadde det så vondt i perioder,

at jeg ikke ville ut av huset.

Jeg lot overvekten og mat avhengigheten styre meg.

Når jeg sitter her i dag å ser tilbake på det 

marerittet jeg gikk igjennom den gang,

blir jeg stolt.

70 kilo er jo mer enn kollegaene mine veier.

Det er barna mine sin vekt til sammen.

Og det er det jeg har klart å gå ned siden 1 januar 2013.

Det siste året har jeg gått ned 46 kilo.

Aldri har jeg vert mer sikker på å få dette til.

Aldri har jeg følt meg så trygg på at det vil vare, som nå.

Dette er for livet!

 

LUNSJ DAG 289:

Irina rundstykker med 2 oz makrell i tomat.

 

LUNSJ DAG 289:

Strimlet svinekjøtt i fløtesaus:

4 oz stekt strimlet svinekjøtt.

10 oz grønnsaker (wook blanding)

1 oz fløte.

Stek grønnsakene godt sammen, tilsett kjøttet.

ha over 2 ss soyasaus, grillkrydder og fløten.

 

MIDDAG DAG 289:

Ovnsbakt ørret:

Stek ørreten på 225 krydret med salt og sitronpepper.

5 oz kokte og moste erter.

5 oz kokte grønnsaker.

4 oz ørret.

2 oz rømme.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #ørret #lettereliv 

#livsstilsendring #utensukkerogmel #happythinandfree

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg