EN GRÅ MANDAG

Kjære leser.

For en langhelg dette har vert.

Det var mange innrykk som skulle 

fordøyes etter sommertreff med spis deg fri.

Mange samtaler som gikk rett til hjertet.

Med så nydelige mennesker kunne det bare bli vellykket.

Jeg sitter igjen med så mye.

 

På forhånd tenkte jeg en masse negativt.

Jeg var redd for at jeg var for ung til denne gjengen.

Det er jo ofte godt modene kvinner i dette miljøet.

At jeg ikke var suksessfull nok.

At jeg ikke var flott nok, for denne gjengen.

Men nå har jeg funnet min gjeng.

Jeg vet hvor jeg hører til.

Å tilbakemeldingene jeg har fått disse dagene

er overveldende. Folk ser opp til meg.

MEG liksom. Å bare det er en ære.

 

FROKOST DAG 288:

Kjøleskapet var tomt da jeg kom hjem fra Oslo.

Så da måtte jeg tenke alternativt.

Puffet ris med melk og frukt til frokost.

 

LUNSJ DAG 288:

Karbonade av karbonadedeig, salt og pepper.

10 oz stekte tomater, løk og agurk.

1 oz ost på toppen.

 

MIDDAG DAG 288:

4 oz stekte pølser (uten mel og sukker)

5 oz kokte og moste erter.

5 oz kokte grønnsaker.

Hjemmelaget ketchup (innkokte hakkede tomater med

salt, pepper og basillikum)

Grov sennep ute sukker og mel.

 

Klem J

 

#spisdegfri #utensukkerogmel #brightlineeating 

#happythinandfree #lettereliv #sunnmat #livvstilsendring

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg