HVA VELGER DU?

Kjære leser.

I august 2017 satt jeg der med boken.

Jeg hadde et valg.

Enten fortsette dette evige mat kjøret

og slanke kjøret, som slet meg totalt ut.

Eller så kunne jeg bare hive meg ut i det 

å prøve noe nesten ingen i Norge hadde gjort.

Valget var mellom en evig kamp mot kiloene,

eller å stole på at en ekspert fra USA kunne ha rett.

I dag er jeg glad jeg stolte på susan sin ekspertise.

For aldri har jeg hatt det bedre.

Jeg var med en gjeng fra spis deg fri på 

vakre Villamalla i går.

Det var en opplevelse for livet.

Det er snakk om 40 mennesker som har endret livet.

Noen er i starten noen er godt på vei.

Inspirerende mennesker som har fått en

fin plass i mitt hjerte.

Og ikke minst et team som virkelig er dream team.

 

FROKOST DAG 287:

Irina rundstykker med 2 oz eggerøre og bacon.

 

LUNSJ DAG 287:

Taco salat.

10 oz salat av eget ønske.

4 oz kjøttdeig.

2 oz rømme.

 

MIDDAG DAG 287:

Grillmat.

4 oz kjøtt og pølse.

5 oz kokte og moste erter med salt og pepper.

5 oz kokt gulrot.

2 oz rømme.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenskukkerogmel

#grillmat #drømmejobben #livsstilsendring

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg