SPIS DEG FRI EVENTYRET FORTSETTER

Kjære leser.

Våknet opp i dag til to fornøyelige 

små tantebarn.

Denne jobben min har ført så mye bra med seg.

Jeg har truffet så mange inspirerende mennesker.

Tryggheten på at dette virker.

Og jeg har fått muligheten til å bli

bedre kjent med mine egne tantebarn.

Dagen ble brukt sammen med et 

helt vanvittig bra team.

Ikke rart vi kaller oss “dream team#

Morgendagen vil vi tilbringe sammen 

på en ellevill sommerfest.

Noe som setter i gang masse følelser hos meg.

Hvordan skal jeg kle meg, hva om de andre som 

kommer lurer på hva en som meg gjør der…

Masse tanker. Men heldigvis er det også tanker som

er av glede, spenning og inspirasjon.

 

FROKOST DAG 285:

Irina rundstykke med ost og banan.

 

LUNSJ DAG 285:

Lunsj sammen med teamet på jobben ble slik.

10 oz salat og tomater.

1 oz fetaost.

4 oz spekeskinke.

 

MIDDAG DAG 285:

Når søsteren/svogeren min lager taco

til middag, da blir det slik.

10 oz salat med tilbehør.

4 oz kjøttdeig.

2 oz rømme.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #elskerjobben

#drømmejobben #dreamteam #livsstilsendring

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg