Å VÆRE I ENDRING

Kjære leser.

Tankene surrer for tiden.

Har så mye jeg har lyst å gjøre.

Har ikke nok timer i døgnet til alt.

Jeg føler så stor takknemlighet over å endelig 

være her. Endelig stutte av energi.

Jeg vet at jeg aldri blir helt frisk, men bare 

det å kjenne at jeg er mer meg selv,

det er bare helt fantastisk.

Denne livsstilen slutter ikke bare når vekten er nådd.

Den fortsetter i det uendelige.

Den skaper endringer hele veien.

Det er som om skallet jeg har gjemt meg i

hele livet sakte men sikkert preller av.

Som om jeg hele veien utvikler meg.

Dette er så vanvittig spennende.

Å jeg klarer jo ikke helt å sitte i ro når disse 

følelsene kommer.

Jeg har mistet 45 kilo, men fått et helt nytt liv.

 

FROKOST DAG 281:

Irina rundstykker med makrell i tomat, agurk og frukt.

 

LUNSJ DAG 281:

Stekte grønnsaker med biffkjøtt.

4 oz biffkjøtt.

10 oz løk, paprika og mais.

1 oz innkokt lettere matfløte.

Spiste dette kaldt.

 

MIDDAG DAG 281:

Kjøttkaker:

4 oz ferdig stekte kjøttkaker.

Jeg blander 600 g kjøttdeig sammen med 2 egg,

2 dl melk, salt og pepper.

Knar dette godt sammen og steker kjøttkaker.

Legger mine i ovnen i 15 min på 200 g.

resten har jeg oppi vanlig saus (til familien).

Veier opp 4 oz kjøttkaker.

6 oz kokte og moste erter med salt og pepper.

4 oz kokte grønnsaker.

1 oz innkokt mat fløte.

 

Klem J

 

#spisdegri #brightlineeating #lettereliv #livsstil #happythinandfree

#kjøttkaker #livsstilsendring

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg