TØFF I TRYNET

Kjære leser.

Ja da… i alle år har jeg skrytt på meg at 

jeg ikke er en pyse i vann….

Gitt om jeg var en pyse i dag…

Ungene, mannen og min søster var tøffere enn meg.

Det var så kaldt at ingen kan forestille seg det.

Men jaggu kom jeg meg uti… og fort opp igjen.

Der ble den kampen om tilværelsen, 

da noen veps fant sin elsk på meg…

eller håndkle mitt. 

Men jeg turte å bade i bikini offentlig.

Uten å skamme meg over mine skavanker.

Det er godt at det går den vei.

Sommer kropp eller ei… kropp er kropp.

Når alt kokker til alt er det ikke noen som

bryr seg så veldig mye om hvordan andre ser ut.

 

FROKOST DAG 278:

Irina rundstykker med makrell i tomat.

 

LUNSJ DAG 278:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker som løk, vårløk, 

kålrot, gulrot og sellerirot.

4 oz pølse, saltkjøtt eller røkt kjøtt.

Kok dette godt sammen og krydre med 

salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 278.

Svinekoteletter:

4 oz grillede svinekoteletter (oppdaget totalforbudet etterpå)

3 oz raspet blomkål som trekte i kokende 

vann i 1 min, før jeg silte av.

7 oz kokte grønnsaker.

2 oz rømme.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #lisstilsendring 

#bading #sommer #grilling #lapskaus

 

2 kommentarer
    1. Hvis det er noen trøst så er jeg ikke sånn kjempetøff når det kommer til litt kaldt vann jeg heller, hvis det var det som var greia! ^^
      Og apropos det med kropp, utseende og sånn – du ser smashing ut – mannen din er en svært heldig mann! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg