VARMEN TAR PÅ

Kjære leser.

De siste dagene har jeg måtte løpe rundt 

i bikinien. Noe jeg ikke er helt komfortabel med.

Men når gradestokken bikker 30 grader,

da er det bare å drite i fordommer

og hva andre mener.

 

Jeg har aldri vert opptatt av å ha en 

perfekt kropp. Når vekten har minsket,

har det blitt en del rynker og hud til overs.

Men jeg kan ikke gå rundt å skamme 

meg over det. Jeg må bare lære å være 

glad i den kroppen jeg har fått.

Mange mener at det er på tide å bremse 

denne vektnedgangen. 

Noe jeg forstår, når utgangspunktet var 45 kilo mer.

Men jeg er et stykke unna fare.

Og i dette opplegget finnes det en plan

for hva man gjør ved mål vekt.

Så jeg er i gode hender.

 

FROKOST DAG 277:

Irina rundstykker med ost og skinke.

 

LUNSJ DAG 277:

Pølsesnadder:

4 oz pølse stekes sammen med 

10 oz grønnsaker som løk, vårløk, paprika, sopp, 

brokkoli og squash.

Salt, pepper og litt soyasaus.

1 oz fløte kokes forsiktig inn.

 

MIDDAG DAG 277:

Hamburger:

4 oz kjøtt.

1 oz ost.

Grillede grønnsaker som sopp,

paprika, løk og vårløk.

Veide opp ferdig grillet og toppet

resten med salat. 10 oz til sammen.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

#hamburger #sol #varme #sommer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg