FRA PLAGSOM FIBROMYALGI TIL Å KUNNE LEVE MED DET

Kjære leser.

Det var nok en mening med at jeg skulle 

oppdage spis deg fri august 2017.

Det ble tilfeldigheter som ble betydelige i mitt liv.

For ikke bare gikk jeg ned i vekt.

Jeg ble kvitt mye av problemet med fibromyalgien.

Jeg hadde store problemer med søvn. 

Følte meg aldri uthvilt. Nå fungerer jeg på

7 timer søvn, har det best på 8 timer.

Utmattelsen kommer ikke like ofte.

Smerter har jeg, men langt i fra slik som før!

For dette kostholdet er ikke bare for å gå ned i vekt.

Mange bruker det til å holde sykdommer i sjakk.

Helt ærlig, hadde jeg aldri trodd at dette

skulle endre sykdommen i min kropp.

Men det gjorde det faktisk. 

Jeg er ikke helt bra, men jeg er betydelig bedre!

Så mat har mye å si.

Jeg har vert vitne til at folk med diabetes,

har sluttet på medisiner.

Folk med høyt blodtrykk har kunnet

redusere medisiner. 

Bare ved å følge denne enkle metoden for

et bedre og friskere liv.

 

FROKOST DAG 275:

Irina rundstykker med makrell i tomat.

Herlighet så godt det er! 

 

LUNSJ DAG 275:

Hamburger:

4 oz grillet hamburger kjøtt.

Med 1 oz ost på toppen.

Jeg grillet også en sopp, en halv løk 

og paprika.

Veide opp alle de grillede grønnsakene, 

supplerte resten med salat. 10 oz til sammen.

 

MIDDAG DAG 275:

Grillet laks:

Jeg pakket inn laks i aluminiumsfolie.

Hadde sitronpepper, salt og 1/2 ts rømme på toppen.

Grillet disse i ca 15 min på middels varme.

Laget pakker i aluminiumsfolie, med grønnsaker.

Jeg brukte: sopp, løk, vårløk, paprika, gulrot og brokkoli.

Salt og pepper over grønnsakene.

La disse på grillen i 15 min på middels varme.

Veide opp grønnsakene og supplerte på med salat,

slik at jeg fikk 10 oz til sammen.

Veide så opp 4 oz laks og 1,5 oz rømme.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#sunnmat #hamburger #grilling #grillmat #lakspågrill 

#laks #grønnsakerpågrill

4 kommentarer
    1. Hei !
      Gratulerer !!!
      Du er en kjempe inspirasjon !!!
      Glad jeg kom over din blogg !!!
      Du har gitt meg motivasjon og tro at selv jeg kan klare det som jeg aldri har klart etter vekttap .
      Kan jeg spøre hva oz betyr ?
      Lykke til !!

    2. Tusen takk !!! Jeg kikket litt på ” veie metoden ”
      Om det stemmer vet jeg ikke men det stodd et sted :
      1 OZ = 28 G
      Lykke til !!! Gleder meg å følge deg og bloggen videre !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg