JOBBING I SOLEN

Kjære leser.

Når solen viser sitt sanne ansikt,

benytter jeg sjansen til å jobbe fra solstolen.

Tenk å være så heldig at jeg kan bli brun

og jobbe samtidig. DRØMMEJOBBEN!!

Jeg sitter å moter meg opp til å lage noe

bakverk til 17 mai fest på skolen.

Vanligvis går det veldig lett, men jeg merker

at jeg nærmer meg målvekt. 

Kroppen vil ha mer mat. Noe den ikke får enda.

Så da er det lett for at hjernen min kan 

tillate meg å jukse… Jeg kjenner igjen mønsteret fra 

tidligere vektnedgangs forsøk.

Men skal jeg være ærlig, så vet jeg at jeg 

aldri ville rørt en eneste bit utenfor planen.

 

FROKOST DAG 261:

4 oz stekte poteter og 2 stekte egg.

 

LUNSJ DAG 261:

10 oz grønnsaker.

4 oz stekt kyllingfilet.

1 oz rømme.

 

MIDDAG DAG 261:

Pølse og mos.

Jeg lagde mos av sellerirot og blomkål.

Kokte dette godt sammen og moste det med stavmikser.

Tilsatte 1 ts smør, salt og pepper.

 

Grillet noen skinn frie kjøttpølser.

Lagde en tomatsaus av innkokte tomater, salt og pepper, 

som jeg moste med en stavmikser. Ketchup.

 

4 oz mos av selleri og blomkål.

4 oz pølser.

6 oz salat med stekt løk.

1 ss tomatsaus og 1 ts sennep.

 

EN FLOTT DAG!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#livsstil #grilling #kyllingsalat #pølseogmos #sunnmat

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg