OSLO TUR MED JOBBING I FOKUS

Kjære leser.

Da sitter jeg på denne siden av fjellet.

Altså østlandet.

Gårsdagen var magisk!

Det å møte disse inspirerende og nydelige 

menneskene, gjorde inntrykk.

Jeg våknet ganske tidlig i dag.

Med mye inspirasjon i blodet.

Jeg vet nå at jeg skal være med på en 

fantastisk reise som ingen ende vil ta.

Jeg har mennesker i livet mitt som betyr uendelig mye.

Det å føle så mye omsorg og kjærlighet fra andre 

har gjort at jeg også kan se på vedren med 

rosa solbriller. Det å være en livsnyter handler ikke

lenger om mat og drikke, men om menneskene i livet mitt.

FROKOST DAG 241:

Frokostmuffins:

6 oz banan most med gaffel.

2 egg.

2 oz havregryn.

1 oz linfrø.

3 oz melk.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

Bland alt godt. stekes på 200 grader i 30 min.

Dette er til 2 frokoster og du må ha 3 oz frukt utenom.

 

LUNSJ DAG 241:

Salat.

Det var ikke helt denne, men nesten.

10 oz salat etter ønske. 

4 oz kjøtt og ost etter ønske.

2 oz lettrømme.

 

MIDDAG DAG 241:

Indisk:

Middagen ble inntatt på indisk restaurant.

Her fikk jeg kylling og ekstra salat.

Nydelig!

Jeg hadde ikke med vekten, men klarte meg godt på øye mål.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#lykkelig #happythinnandfree

4 kommentarer

Siste innlegg