VIL DU HOLDE VEKTEN NEDE RESTEN AV LIVET?

Kjære leser.

Hva gjør du når du har nådd målvekt?

Har du en plan?

Hvert eneste forsøk på å gå ned i vekt,

har endt med at jeg går opp igjen.

Så hva gjorde jeg feil….???

Ingen plan har vert godt nok sammensatt

av næringsstoffene jeg trenger.

En plan for vedlikehold var bare å spise mer mat, 

men å spise mer mat er ikke nok.

Du må vite hva du skal spise mer av.

For en jojo slanker som meg, en som alltid var på

slankeren, ble det veldig avgjørende for meg å 

vite at det finnes er plan når jeg er ferdig.

En plan basert på hjerneforskning.

Noen har gjort dette før meg og jeg vet at jeg også kan få det til.

Noen har brukt 10år på å utvikle denne planen.

Det å ha den tryggheten var viktig.

FROKOST DAG 234:

Mariannevafler:

1 oz linfrø.

1 oz havregryn.

1 egg.

litt vann.

3 oz gaffel most banan.

Bland alt godt sammen kvelden før. 

La det stå i kjøleskapet.

Stekes i vaffeljern om morgenen.

Servert med 2 oz yoghurt naturelle og 3 oz banan.

 

LUNSJ DAG 234:

Pyttipanne:

Jeg tok det jeg fant av kjøttrester.

Litt pølse, litt skinke og itt kjøttboller.

Kuttet opp og stekte 10 oz grønnsaker.

Hadde i kjøttet og stekte videre.

Krydret med grillkrydder.

Jeg kokte inn 1 oz fløte i blandingen.

 

MIDDAG DAG 234:

Spagetti ala J:

Steker kjøttdeig til hele familien.

Tar av 4 oz til meg i en annen stekepanne.

Har over 1 oz løk og 1 oz gulrot finkuttet.

Har så 7 oz hakkedetomater over og koker dette inn.

Smaker til med oregano, salt, pepper og basillikum.

Jeg strimlet en squash og kokte den i ca 2 min.

 

Familien får vanlig kjøttsaus og spagetti.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstil #livsstilsendring 

#foodfreedom #vafler #spagetti #pyttipanne #sunnmat 

#godmat #nedivekt 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg