LIVSSTILEN ENDRET LIVET MITT

Kjære leser.

Det å veie 41 kilo minde er ikke noen 

sensasjon i seg selv. Folk har gjort det før.

Det som er fantastisk er at dette har endret livet mitt.

Ikke på grunn av vekten, men på grunna av 

alle de fordelene som kommer ut av å ikke

spise sukker og mel.

Dette er bevist. Dette er det forsket på.

Og ja det er sant.

Det er som om jeg har tilgang til plasser

i hjernen jeg aldri har visst om.

Jeg vet at det sitter folk der ute å leser dette

som ikke er mat avhengige.

DERE ER HELDIG!

For oss som sliter med cravings og

matsug hele tiden er det godt å høre at det

blir så mye bedre “sukkerrusfri og melrusfri”

Du vil få tilgang til denne delen av hjernen.

 

FROKOST DAG 232:

Havregrøt.

1 oz havregryn

1 oz linfrø.

6 oz melk.

Dette kokes godt sammen.

Jeg moser en banan med gaffelen å rører den inn.

Kanel på toppen.

 

LUNSJ DAG 232:

Kjøttboller.

Jeg kjøpte noen kjøttboller uten mel og sukker blant

de 3 første ingrediensene.

Så 4 oz kjøttbolle steker jeg lett i en stekepanne.

5 oz blomkål, sellerirot og kålrot.

Kokes godt sammen og moses med stavmikser.

2 oz stekt løk og 3 oz kokte grønnsaker.

 

Mosing av grønnsaker:

I dette opplegget moser vi ikke frukt 

av den grunn at fiberene blir knust. 

Fiberene fungerer som en sil for fruktsukkeret.

Når dette knuses renner det rett inn i blodet uten 

å bli silt.

Grønnsaker gjør det samme, men innholdet av 

naturlig sukker er ikke like høyt. 

MEN noen vil reagere på det å mose

grønnsaker, når andre ikke vil reagere.

Jeg anbefaler en blanding av hele og moste grønnsaker.

For en god balanse.

 

MIDDAG DAG 232:

Laks:

Nå hadde buddyen min blitt stolt.

KEEP IT SIMPLE!

4 oz ovnsbakt laks.

10 oz kokte grønnsaker.

2 oz lettrømme.

 

Hadde du sakt til meg for ett år siden

at dette var godt, ville jeg ikke trodd deg.

I dag var det helt nydelig!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstil #livsstilsendring #lykkelig 

#foodfreedom #sunnmat #sukkerfri #melfri

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg