LYKKELIGERE, SLANKERE OG FRIERE

Kjære leser.

Tok mot til meg å prøvde den lille kortebuksen jeg kjøpte i juli 2017.

Den som jeg ikke fikk knappen igjen på….

Den jeg strevde hele sommeren med å bøye meg i…

Ja den ja…. Den var blitt en sekk…

Og jeg som kjøpte to…. 

Jaja… de var på salg den dagen, så enda godt det.

Sommer kroppen trenger nok noen nye klær.

Sånn at jeg unngår noe skikkelige flauser.

Sommer kroppen ja… Jeg har en kropp

og sommeren nærmer seg….

Men jeg må innrømme at jeg grugleder meg.

Jeg har aldri likt å kle meg i sommerklær.

Så dette blir noe helt nytt for meg.

Med bare 4 kilo til vedlikehold kan jeg vel snart begynne 

å tro at dette er mulig.

 

FROKOST DAG 231:

   

3 oz eggerøre, 0,5 oz bacon (vet at vi skal passe oss for bacon)

1 oz havregryn kokt på vann og 6 oz most banan.

 

LUNSJ DAG 231:

Biffrester fra i går.

3 oz biffkjøtt surret litt i stekepannen med 1 oz fløte.

3 oz erter som er kokt og most med stavmikser.

7 oz kokte grønnsaker.

 

MIDDAG DAG 231:

Grillmat.

Hold det enkelt sier buddyen min.

I dag ble det veldig enkelt.

4 oz grillet svinekjøtt.

3 oz erter som er kokt og most.

7 oz blomkål som er raspet og trukket i varmt vann (3 min)

 

Enkelt, men utrolig godt!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #happythinandfree #livvstil #livsstilsendring #minus41kg 

#lettereliv #lykkelig #grillmat #biff #nyterlivet

4 kommentarer

Siste innlegg