SAKEN ER BIFF

Kjære leser.

Ny runde med kurs starter hvert øyeblikk.

Jeg gleder meg som en unge på julaften.

Dette blir min første runde helt fra start. Så dette har jeg virkelig sett frem til.

Det å følge og hjelpe andre på denne veien er 

utrolig spennende og givende.

Jeg står klar med verktøyene, nå skal vi hjelpe

der hjelpen trengs. Jeg skal være med på å endre liv.

Jeg skal motivere, imponere og trøste.

Jeg har et stort håp om at jeg kan være et forbilde for mange av dem.

Et godt eksempel på at dette fungerer. 

Å gitt om det fungerer. Noe jeg må minne meg selv på.

 

FROKOST DAG 230:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

1 oz havregryn.

6 oz most banan.

3 oz melk.

2 egg.

1 ts kanel.

Bland alt godt sammen. Stekes på 200 grader.

6 store eller 12 små former. 2 frokoster.

Med 3 oz frukt på toppen.

 

LUNSJ DAG 230:

Fiskekaker.

4 oz stekte fiskekaker uten mel og sukker bland de 3 første ingrediensene.

5 oz salat etter ønske og 5 oz stekt løk.

Litt hjemmelaget remulade på toppen.

 

MIDDAG DAG 230:

Biff.

3 oz ferdig stekt ytrefilet.

Jeg steker den ca 7 min på hver side. 15 min hvile i aluminiumsfolie.

2,5 oz fryste erter som kokes og moses med stavmikser.

Smekt til med salt og pepper.

2,5 oz kokte grønnsaker.

5 oz gratinerte grønnsaker.

Selleri, løk og blomkål kuttes opp i små biter.

Legges i en ildfast form, med 1 oz fløte, salt og pepper over.

0,5 oz ost på toppen (det er ikke mye, men nok)

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #livsstilsendring

#lykkelig #sunnmat #biff #fiskekaker #salat #frokostmuffins

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg