JEG HAR MISTET 41 KILO AV MIN OVERVEKT

Kjære leser.

Hold deg fast…. 41 kilo er vekke.

Når jeg ser tallet blir jeg helt stum.

Det er jo bare helt vanvittig…..

Med en BMI nede på 25 talet er jeg så nærme normalvekt

som jeg aldri har vert før.

Dere har sikkert lest dette før, men jeg må bare si det igjen.

Skammen jeg bar på i mange år begynner å bli borte.

25 August 2017 gjorde jeg det viktigste valget noen sinne.

Jeg kuttet mel og sukker fra kosten.

Jeg spiste oppmålte og planlagte måltider.

EN DAG OM GANGEN.

Bestill boken her: www.spisdegfri.no/boken

Jeg slukte alt jeg fant av informasjon.

Jeg var helt oppslukt av dette.

KUN fordi at jeg leste at “det er hjernen som blokkerer vektnedgangen din”

Det var så befriende å lese.

Alt falt på plass… Selvfølgelig var det hjernen min.

Jeg hadde jo prøvd alt annet. 

Jo mer jeg leste jo mer sikker ble jeg på at dette var løsningen.

Jeg var egentlig midt i et annet opplegg.

Men det virket ikke som det skulle på meg.

Jeg trengte elektrode treningen for smertene, men kostholdet hjalp meg ikke.

Det var ikke lett de første dagene. 

Jeg opplevde ikke noe wooow effekt da.

Men ved å ta EN ENESTE dag om gangen så kom jeg over det.

Jeg åpnet en dør jeg ikke visste var der.

Jeg kom inn i et rom fylt med kjærlighet og omsorg, til meg.

Har du ikke vert i dette rommet, ja så aner du ikke hva det er.

Bare ved å følge dette opplegget fra første stund, førte meg hit.

Det var ikke rom for slurving og juksing.

Jeg lot meg hjernevaske…. Men det var jo bare positivt.

Mange tror dette er tull…. Jeg kan love deg at dette ikke er tull.

Folk jeg ikke har sett på lenge kjenner meg ikke igjen.

De må høre dialekten min for å se at det er meg.

Men det som imponerer meg mest er roen.

Den roen jeg har fått inni meg.

I tunge stunder, som jeg vet ville fått meg til å dette av lasset,

har jeg vert helt rolig og tenkt at “det er godt jeg har en plan på maten i dag”

Klem J

 

Bli med på grunnkurset nå ? få kokeboken med som GRATIS bonus! www.spisdegfri.no/grunnkurs

#spisdegfri #brightlineeating #lykkelig #livsstilsendring

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg