DEN SISTE UTVEI UT AV FEDME

Kjære leser.

Daglig leser jeg om overvekts opererte som går opp igjen i vekt.

Dette har fått meg til å tenke litt.

Jeg kjenner jo mennesker som har gått ned vanvittig mye,

ved hjelp av dette inngrepet. Og som har stabilisert seg der.

All ære til disse menneskene.

Men så har vi disse menneskene. Som ikke har klarte det.

Disse menneskene som fortvilet tok den siste løsningen.

De som ikke klarte å hode vekten.

De mister troen og selvtilliten.

Finnes det noe som vil fungere for dem?

Jeg mener at det å gjøre et så stort inngrep i kroppen,

uten å fikse problemet, (som ofte handler om mat)

er helt idiotisk. Ja de får kurs og veiledning.

Men hva med matvanene. Hva med å fine årsaken til overvekten.

Er det snakk om overspising? Ikke hos alle.

Hvis det er snakk om overspising vil ingen operasjon i magen fikse det.

Da må man faktisk gjøre noe med problemet.

Fjerne de tingene fra kostholdet som trigger hjernen.

Få inn elementer i kosten som reparerer dette.

Det jeg sitter igjen med etter å ha snakket med disse menneskene,

er at de får for dårlig oppfølging psykisk.

At det nesten er blitt slankeoperasjoner på samlebånd.

At vi glemmer å fikse årsaken. Årsaken ligger ikke i magesekken.

Det jeg sier er at en slankeoperasjon ikke er en lettvint løsning.

Den er mye mer komplisert enn som så.

Man må legge om vaner. Man må endre livsstil.

Og ikke minst kutte de tingene fra kosten som trigge hjernen fra 

å alltid ville søke etter mer.

Til de som har klart å holde vekten nede etter et slikt inngrep,

sier jeg bare YES!

For dere som ikke har klart det finnes det hjelp.

Jeg har tro på at et kosthold uten mel og sukker,

vil hjelpe mange av de som føler seg mislykket.

De som tok den siste utvei, og sitter fortvilet igjen.

Jeg håper at du oppdager denne metoden før du gjør

et så stort inngrep i kroppen din.

Denne livsstilen har ført meg ned 31 kilo på 7,5 måneder.

Å det handler kun om å endre vaner, kutte mel og sukker,

være bevisst og overgi meg til systemet.

I dag er jeg 41 kilo lettere enn for 12 mnd siden

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #foodfreedom #livsstilsendring

#sunnlivsstil #lykkelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg