Å GLEDE SEG PÅ ANDRES VEGNE

Kjære leser.

Det å kunne glede seg over andres suksess er en god egenskap.

Jeg ser så mange flotte historier om dagen.

Det gjør så godt langt inn i sjelen!

Jeg heier frem mennesker hver dag til å oppnå sine mål.

Hvem blir vel ikke glad for det liksom.

Jeg merker også at menneske rundt meg unner meg min suksess.

Noe jeg aldri har følt på før.

Jeg klarer utrolig nok oppi alt som foregår her hjemme,

å ta til meg alt det positive folk sier.

Jeg begynner å tro at jeg er verdt noe.

Jobben sette faktisk uendelig pris på meg.

Å det viser de gang på gang.

 

LUNSJ DAG 227:

Havregrøt med linfrø.

0,5 oz linfrø.

1 oz havregryn.

6 oz melk.

Kokes sammen. Serveres med kanel og frukt.

 

LUNSJ DAG 227:

Tomatsuppe:

10 oz hakkede tomater kokes sammen med 1 dl vann.

Moses med stavmikser.

Tilsett 1 dl fløte før servering.

Salt, pepper og basillikum.

Serveres med 2 kokte egg.

 

MIDDAG DAG 227:

Svinefilet:

10 oz stekte grønnsaker som løk, brokkoli, gulrot, blomkål og paprika.

4 oz stekt svinefilet krydret med grillkrydder.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeting #lettereliv #lykkelig #livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg