NÅR BARNA BLIR ALVORLIG SYKE

Kjære leser.

De to siste døgnene har jeg levd i en boble.

Min datter våknet opp med lammelser i ansiktet.

Noe som medførte 9 timer på sykehuset, tester og mye styr.

Midt oppi dette kjente jeg meg så rolig.

Ikke bekymret som jeg alltid blir.

Jeg var totalt rolig og tullet å tøyset med henne.

Jeg hadde tiltro til at disse fantastiske menneskene hjalp oss.

Å det skal sies, ALLE på barneavdelingen på stavanger sykehus 

er helt unike! De fortjener virkelig alt det beste og mer til!

Vi vet ikke helt hva det er enda, men alt tyder på 

borelia virus. Noe som virkelig er skremmende.

Nå blir det sykehus besøk i 14 dager. 

Så satser vi på at alt går bra.

Da er det bare å gi masse kjærlighet og kos å håpe på det beste.

 

 

FROKOST DAG 226:

Havregrøt med linfrø og melk.

1 oz havregryn.

1 oz linfrø.

6 oz melk.

Kokes sammen og serveres med kanel og frukt.

I dag kokte jeg eplebitene i grøten. 

 

LUNSJ DAG 226:

Pølse suppe:

10 oz rotgrønnsaker og løk.

4 oz pølse uten mel og sukker.

Kokes godt sammen og smakes til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 226:

Pizza og salat.

I dag ble det en sånn dag. 

Etter mye greier i dag også ble det enkelt.

I dag hadde jeg bare 3 oz saus og 7 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brigthlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#lykkelig #fri #frihet

2 kommentarer
    1. Hei
      Håper virkelig alt går bra med din lille Prinsesse
      Det verste som finnes er når barna blir alvorlig syke
      Masse masse god betong til dere🌸🌸🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg