HÅNDBALL LØRDAG OG B.L.E MAT

Kjære leser.

Dagen startet med å våkne av deilig bolle lukt i hele huset.

Jada jeg mått lage bakverk i går kveld. 

Gitt om jeg er stolt av meg selv! Jeg smakte ikke en bit.

Så var det å pakke alt i bilen for en dag i idrettshallen.

Som arrangør for gutter 10 kampene ble det mye frem og tilbake.

Men jeg hadde full kontroll og gode hjelpere.

Det å spørre om hjelp har vert vanskelig. 

Men med så flotte foreldre som stiller opp for barna og idretten går det fint.

Jeg måtte ta på meg den nye drakten min i dag.

Det er bare uvirkelig at en drakt i str M skal passe til meg.

Jeg kniper meg i armen hver dag.

Det er så ufattelig at jeg skulle klare dette.

Å når jeg har klart noe som betyr så mye for meg skal

det virkelig mye til for at jeg kommer til å ødelegge det.

Nå verner jeg om disse tingene som det viktigste i livet.

For det er nøkkelen til varig vektnedgang. 

Du må prissette den friheten og de resultatene høyere enn alt annet.

 

FROKOST DAG 223:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

2 oz havregryn.

3 oz melk.

6 oz most banan.

1 oz nøtter.

2 egg.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

Bland dette sammen, stekes på 200 grader i 30 min.

6 store former eller 12 små. Til 2 frokoster.

 

LUNSJ DAG 223:

Tacosalat:

Tok med restene fra middagen i går.

10 oz salat og grønnsaker.

4 oz tacokjøtt.

2 oz rømme.

Blandet alt i en boks å tok med meg i hallen.

Herlighet så god det er med salat for tiden.

 

MIDDAG DAG 223:

PIZZA OG SALAT:

Stek pizzaen nok. Jeg har stekt den litt lite i det siste,

men i dag ble det bra.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnlivsstil #livsstilsendring 

#sunnpizza #tacosalat #frokost 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg