Å GÅ NED 40 KILO ER UVIRKELIG

Kjære leser.

Da jeg startet denne bloggen trodde jeg aldri at jeg skulle skrive dette.

Jeg har faktisk gått ned 40 kilo… For ett år siden veide jeg 40 kilo mer.

30 kilo på 221 dager.

Det er helt ufattelig at jeg har klart dette.

Jeg kan ikke tro det… Må se på bilder for å forstå det.

I går skulle jeg hente ut en håndball drakt…. Jeg gikk ut med str M.

Det er jo noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle få på meg.

Men jeg er ikke i mål enda. 5 kilo igjen. 

Disse 5 kiloene er nok seige, men jeg har all tid i verden.

 

FROKOST DAG 221:

    

Kombinert frokost:

Jeg våknet kl 04.00 i natt, av at jeg hadde glemt å lage klar frokost.

Så da ble det nødløsninger.

Havregrøt: 2 oz melk resten vann og 1 oz havregryn.

Stekte eggerøre og brukte 2 oz eggerøre og 1 oz røkelaks.

6 oz banan og jordbær til grøten.

 

LUNSJ DAG 221:

Gratinert laks i form.

4 oz stekt laks.

10 oz hakkede tomater, løk, gulrot og brokkoli.

bland alt godt sammen i en ildfast form.

Krydre godt med salt og pepper.

1 oz ost på toppen. 225 grader i 20 min.

 

MIDDAG DAG 221:

Kjøttkaker:

Kjøttdeig, egg og litt melk blandes godt sammen.

Tilsett salt og pepper.

Stek kjøttkakene i en stekepanne og i ovnen på 225 grader i 15 min.

Kok ut pannen med fløte til saus.

6 oz kokte og moste erter.

4 oz kokte grønnsaker.

1 oz fløte.

4 oz kjøttkaker.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring #livsstil 

#kjøttkaker #laks #sunnmat #foodfreedom 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg