TING OVERVEKTEN HAR HINDRET MEG I Å GJØRE

Kjære leser.

Dagen i går bare forsvant.

Startet dagen med møte sammen med mine herlige kollegaer.

Så var det videre å få fikset hodetelefoner, som jeg må ha i denne jobben.

Dette tar jo timer siden jeg ikke akkurat bor i verdens navle…

Så var det hjem, få mat i ungene, håndball trening for gutta

og nytt møte med idrettslaget.

Var hjemme litt over 23 i går….

Jeg er så utrolig glad for at jeg klarer dette.

Setter stor pris på hva dette kostholdet har gitt meg av energi,

overskudd og selvtillit.

Er dere klar over hvilken ting jeg har unngått å gjøre på grunn av vekten.

I påsken satt jeg i gyngestolen på hytten for første gang.

Jeg har hatet å fly (det kan jo ramle ned på grunn av meg)

Jeg har aldri padlet kajakk… Jeg hadde sikkert sunket den…

Jeg har måtte la vær å gå oppi ting i fornøyelses parker på grunn av dette.

Jeg har grått meg igjennom mini tog turer i Legoland.

Jeg har i alle år aldri turt å gjøre så mye, kun på grunn av vekten.

Det å kjenne at jeg nå kan gjøre disse tingene er frihet for meg.

 

FROKOST DAG 220:

4 oz stekte poteter.

1,5 oz eggerøre.

0,25 oz skinke og 0,15 oz ost.

Altså en pitte liten ostebit.

 

LUNSJ DAG 220:

Lapskaus:

10 oz rotgrønnsaker.

4 oz kokt kjøtt eller pølse.

Kokes godt sammen og smakes til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 220:

Biffsnadder med ris:

Biffstrimler stekes godt i en stekepanne. Vei opp 3 oz.

Tilsett  6 oz grønnsaker som gulrot, squash, sopp, paprika og brokkoli.

Krydret med grillkrydder.

Ha over 2 oz fløte og kok dette inn.

Rasp 4 oz blomkål, ha dette i kokende vann å slå av varmen.

Sil risen i en sikt.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #livsstilsendring #biff

#lapskaus #nydeligmat 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg