BORTE BRA MEN HJEMME BEST

Kjære leser.

Det å komme hjem etter en fantastisk påsketur til nydelige Eivindvik,

var helt magisk. Jeg var ganske sliten etter 8 timer i bilen.

Sovnet som en sten i går. 

MEN jeg våknet pokker ikke før 11.45 i dag.

Jeg må ha vert helt utmattet av 2 dager med smerter.

Fikk totalsjokk når jeg så hva klokken var.

Så i dag ble maten helt snudd på hodet.

Min kjære hadde ikke vekket meg heller, 

så han satt å ventet på frokost han….

Det er ikke ofte dette skjer altså. 

Eller det har vel aldri skjedd før heller.

Så da var det bare å hive seg rundt å finne ut dagens 

måltider, uten å ødelegge noen planer.

 

FROKOST DAG 218:

Havregrøt med banan…

Eller banan med havregrøt….

6 oz melk.

1 oz linfrø.

1 oz havregryn.

Kokes godt sammen og toppes med kanel og 6 oz banan.

Var veldig godt!

 

LUNSJ/MIDDAG DAG 218:

Laks med moste erter.

Laksen stekte jeg på 225 gader midt i ovnen i 20 min.

Jeg krydret den med sitron, salt og pepper.

Veide opp 3 oz ferdig stekt laks.

Jeg kokte opp frosne erter og moste de med stavmikser.

Smakt til med salt og pepper.

Servert med kokte grønnsaker.

10 oz grønnsaker/mos til sammen.

2 oz lettrømme.

 

FRUKT TIL LUNSJ

6 oz fruktsalat (banan, eple, appelsin og kiwi)

1 oz pisket kremfløte.

 

Dette ble dagen i dag. men sånn er det noen ganger.

Det må aldri bli en vane. Men noen ganger bommer jeg også.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #livsstilsendring #laks 

#fruktsalat #havregrøt #foodfreedom #lykkelig

4 kommentarer
    1. Er godt å sove, og noen ganger må kroppen få hvile særlig når man blir veldig sliten.
      Her ble det økologisk rotgrønnsaker, og strimlet svinekjøtt som jeg wooket. Bruker litt soyasaus, litt krydder. Men tar 6 oz grønnsaker, og 4 oz kjøtt. En appelsin til dessert. Ha en fin uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg