HYTTELIVET

Kjære leser.

I dag har det vert en nydelig dag.

Vi har storkost oss med familien.

Gått tur i skogen og grillet.

Jeg kjenner at jeg er 39 kilo lettere i år…

Før ville jeg vert anpusten av å gå opp trappen i hytten.

Nå spretter jeg opp lett som bare det.

Tenker på hva 39 kilo ekstra på kroppen gjør.

Hvordan har organene mine hatt det. 

Og ikke minst det psykiske med å være overvektig.

Det er ikke enkelt å vite at du er farlig overvektig,

å aldri klarer å gjøre noe med det.

MEN i år er jeg nesten i normalvektig klassen.

En stor seier!

 

FROKOST DAG 215:

Frokostmuffins.

Lagde med meg en helt haug med disse.

Holder seg i kjøleskapet i noen dager.

 

LUNSJ DAG 215:

Lapskaus.

10 oz rotgrønnsaker.

4 oz pølse uten mel og sukker.

 

MIDDAG DAG 215:

4 oz stekt kyllingfilet.

10 oz stekte grønnsaker.

Salt og pepper.

 

Nydelig mat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med utrolig flott nedgang! Jeg følger også prinsippene i BLE og her var det mange fine oppskrifter. Skal følge bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg