HYTTETUR PÅ B.L.E

Kjære leser.

Etter 9 timer i bilen kom vi frem til hytten.

En nydelig tur. Sol hele veien.

Ungene var rolige og gledet seg.

Har gruet meg litt til dette.

Ikke til å være på hytten, men til stoppene.

Bilkjøring over lenger tid forbinder jeg med å spise ting jeg ikke vil ha.

Jeg stopper alltid på bensinstasjonen for å kjøpe boller og cola.

I dag ble det tissepauser, kaffe og vann med kullsyre.

Det var vondt å gå forbi hyllen med nystekte boller,

Men jaggu gikk det så fint.

Da vet jeg at jeg klarer resten av påsken også!

 

FROKOST DAG 214:

Frokostmuffins med most banan.

1 oz linfrø.

2 oz havregryn.

3 ox melk.

6 oz most banan.

2 egg.

1 oz nøtter.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

200 grader i 30 min.

 

LUNSJ DAG 214:

Kyllingsalat i boks:

10 oz salat.

4 oz revet grillet kylling.

2 oz rømme med hvitløk, gressløk, salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 214:

Karbonader med mos:

5 oz selleri og blomkålmos.

5 oz kokte grønnsaker.

4 oz karbonader (kjøpte hjemmelaget på spar)

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat #livsstilsendring 

#karbonader #grønnsaker #kyllingsalat 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg