GRLLSESSONGEN ER ENDELIG HER.

Kjære leser.

Dagen i dag har gått i rydding, jobbing og forbereding.

Føler at dagene er lenger og lysere.

Til tross for at kroppen min ikke liker at vi har stillt klokken….

Hva er egentlig vitsen? Jeg forstår det rett og slett ikke!

Jeg blir døgnvill av det der. Klarer ikke å legge meg en time før,

 i hvert fall ikke stå opp en time før.

De siste 7 mnd har jeg hatt en fast rutine på maten.

Kroppen gir tydelig beskjed når det nærmer seg.

Jeg har aldri hatt noe fast rutine på det før.

Så derfor har jeg mange ganger handlet på tom mage…

Noe jeg ikke vil anbefale noen å gjøre.

Da er det lett å kjøpe alt du egentlig ikke skal ha.

Nå handler jeg enten rett etter frokost, eller etter lunsj.

Da blir jeg heller ikke fristet til å kjøpe ting jeg ikke trenger.

Bedre for kroppen og lommeboken!

Dagens sammenligning. Her nov 17 og i dag. 

 

FROKOST DAG 212:

4 oz stekte poteter (kokte og lagt i kjøleskapet)

2 oz eggerøre.

1 oz knekkebrød.

 

Knekkebrød:

1,5 dl solsikkefrø.

1,5 dl linfrø.

1,5 dl gresskarkjerner.

1,5 dl kruskakli.

1,5 dl sesamfrø.

1,5 ts salt.

4 egg.

1 oz vann (20 g)

 

Bland alt det tørre. Visp egg og vann med en mikser til en luftig masse.

Rør eggene inn i det tørre. Smør dette utover 2 bake brett, med bakepapir.

Stek begge brettene på varmluft 170 grader, først i 15 min.

Så deler du de opp med en pizza kniv, så videre i 20-25 min.

Jeg deler ett brett i 12 biter. Husk å veie dem før du spiser dem.

1 oz tilsvarer en halv porsjon protein.

 

LUNSJ DAG 212:

Lapskaus:

10 oz rotgrønnsaker og løk.

4 oz pølse.

kokes sammen og smakes til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 212:

Grillmat.

2 oz selleri og gulrot pommes.

8 oz salat.

4 oz grillet svinefilet.

1 oz rømme.

(jeg brukte 0.5 oz olje til steking av pommes) 

Dette var jo en fin avslutning på dagen.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #lettereliv #sunnmat #grillmat

#knekkebrød #livsstilsendring #sunnlivsstil 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg