39 KILOS LETTERE TUR I SKOGEN

Kjære leser.

Pakket sekken i dag å gikk i skogen.

Turen var 4,4 km til sammen.

Jeg gikk denne turen i mai 2017,

da trodde jeg at jeg skulle dø når jeg var tilbake i bilen.

Denne gangen hadde jeg sekken full av mat og drikke.

Jeg hoppet avgårde på stenene inn langs et nydelig vann.

Barna synes det var kjempegøy!

Vi laget bål, grillet pølser og spiste det jeg hadde pakket i sekken.

For meg handler dette om planlegging.

Hadde jeg ikke tatt med min mat på denne turen,

ville jeg endt opp med å spise pølsebrød og alt jeg ikke skulle.

Men jeg gjorde det enkelt. Veldig enkelt!

 

FROKOST DAG 210:

MINE VANLIGE DEILIGE MUFFINS!

Å disse er virkelig det beste med hele denne reisen!

Det er som å rulle seg rundt i en godis skål, å spise disse.

 

LUNSJ DAG 210:

Lunsjen i dag ble 2 grillede pølser (4oz)

og 10 oz gulrot.

Frukten til lunsjen ble en NYDELIG appelsin.

 

MIDDAG DAG 210:

Kjøttkaker:

I dag laget jeg til hele familien.

 

Jeg blandet 2 pakker kjøttdeig sammen med 2 egg, 2 dl melk 

og mye salt og pepper.

Knadde dette veldig godt sammen.

Stekte de i en stekepanne og la de i en ildfast form.

Setter de på 225 grader i ovnen i ca 15 min.

 

Jeg laget brun saus til barna og kokte poteter.

Da kokte jeg ut stekepannen med vann til sausen til familien,

helte det av og tilsatte fløte og kokte dette inn.

 

Jeg kokte opp en pose fryste erter og moste de med stavmikser.

Smakt til med salt og pepper.

Kokte også en pose grønnsaker fra frysen.

 

Da jeg skulle legge dette på tallerkenen gjorde jeg slik:

4 oz kjøttkaker.

6 oz moste erter.

4 oz kokte grønnsaker.

1 oz kokt fløte.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnmat #kjøttkaker

#utinaturen #grilling 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg