DAGENS SJOKK!!

Kjære leser.

Etter inspirasjon fra en utrolig flott dame i spis deg fri gjengen,

hentet jeg frem en gammel bukse.

Hun delte et bilde av seg selv ved siden av denne buksen her om dagen.

Jeg ble målløs over hennes forvandling!

Så dette fikk meg til å gjøre det samme… Herlighet for et sjokk jeg fikk…

Jeg som har tenkt hele veien at hun er så ufattelig flink, noe hun også er.

Men nå ser jeg at jeg også har gjort en stor forskjell.

Jeg har faktisk ikke vert klar over at jeg har skrumpet så mye.

Ett tall sier ikke så mye til den hjerne delen som skal forstå det.

Det kalles “body dysmorphia”.

Når en person går ned i vekt henger ikke alltid hjernen helt med.

Å kvitte seg med 38 kilo er visst ganske mye.

FROKOST DAG 208:

Frokostmuffins:

Jeg glemte nøttene i disse i går, så da ble det ost på toppen i dag.

Så da ble det 0,25 oz ost og 3 oz banan og drue.

LUNSJ DAG 208:

Omelett og salat.

Her er det 5 oz salat.

5 oz løk, gulrot, kålrot og paprika som er stekt godt sammen.

Jeg brukte også 1 oz pølse og 1,5 egg (hadde et halvt egg etter pizza i går)

Hadde eggene over grønnsakene og pølsen, og lot det stivne på middels varme.

MIDDAG DAG 208:

Fiskegrateng:

5 oz råkost (gulrot og kålrot)

5 oz gulrot, sellerirot, løk, vårløk og kålrot blandes i en ildfast form.

Ha 1,5 oz mat fløte over, sammen med salt pepper og muskat.

Bland så i 2,5 oz kokt fisk (jeg brukte lettsaltet torsk)

Jeg hadde så 1 oz ost på toppen og stekte den på 225 grader i 25 min.

Resten av familien fikk fiskegrateng med makaroni og hvit saus.

Klem J

#spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom #lettereliv #fisk #sunmat #livvstil

#livsstilsendring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg