FRIHET

Kjære leser.

Friheten jeg har nå holder jeg veldig kjært.

Den friheten jeg snakker om er mer enn det å kunne gjøre det jeg ønsker.

Det handler om å være den jeg ønsker å være.

Det at jeg kan definere meg som den personen jeg ønsker å være.

Jeg forstår nå hva en av mine nære mente da hun sa 

at ingen hadde tillit eller tro på meg på grunn av vekten.

Eller når en annen sa at jeg var uheldig på grunn av utseende.

For nå tar folk meg seriøst…. Er ikke det rart?

Er det ikke rart at folk som aldri har snakket til meg før plutselig gjør det.

Eller hun damen på cubus som mente at jeg skulle gå over gangen å kjøpe klær

i min str, plutselig ikke vil at jeg skal gå ut av butikken.

Så frihet for meg er å kunne kjøpe klær som passer.

Se en film på kino uten å ha vondt i magen etterpå (av godteri).

Og bli tatt seriøst av andre mennesker.

FROKOST DAG 207:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

2 oz havregryn.

3 oz most banan.

3 oz revet eple.

3 oz melk.

2 egg.

1 oz nøtter.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

200 grader midt i ovnen i 30 min.

Disse ble litt mindre enn de med bare banan. Men like gode… kanskje bedre!

 

LUNSJ DAG 207:

Pytt i panne:

Her har jeg blandet 10 oz 

gulrot, squash, løk, paprika, blomkål, kålrot og litt chili.

Stekt dette godt i en stekepanne sammen med 2 oz pølse.

(pølsen må ikke inneholde sukker eller mel blandt de tre første ingrediensene)

Når dette er godt stekt sammen har du over grillkrydder og ørlite karri.

Til slutt visper du sammen 1 egg og steker det inn i resten av blandingen.

 

MIDDAG DAG 207:

PIZZA:

Her med kokt skinke som kjøtt.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #foodfreedom #sunnpizza #pyttipanne

#frokostmuffins #levesunt #nyttliv #BLE #SDF

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg