DET ENKLE ER OFTE DET BESTE

Kjære leser.

Hadde noen fortalt meg på dag en at dette skulle være så enkelt,

hadde jeg trodd at de tullet med meg.

jeg var så forvirret og visste ikke hva jeg holdt på med.

Tenkte at dette er for komplisert til at jeg aldri får det til.

Så gjorde jeg som det stod i boken. 

Jeg tok en dag om gangen. Jeg laget nye vaner.

Jeg overga meg til systemet. Jeg stolte på at dette var noe som virket.

Jeg så bilder og videoer av andre som hadde gjort dette.

Jeg kunne ikke tro at det var sant. 

Kunne jeg, lille (store) udugelige meg få til dette.

Å så fikk jeg det til. Jeg var ikke udugelig. 

Noe som ga meg jobb, en ny tankegang og et bedre liv.

Nå ser jeg jo bare hvor latterlig enkelt dette er.

Noen ganger må jeg faktisk sjekke om jeg har gjort helt feil, 

for hvordan er det mulig at noe så enkelt fungerer.

 

FROKOST DAG 204:

Frokostmuffins:

En liten vri i dag.

1 oz linfrø.

1 oz gresskarkjerner.

2 oz havregryn.

3 oz melk.

2 egg.

6 oz most banan.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

Bland alt godt sammen fyll formene og stek på 200 grader i 30 min.

Dette er til to frokoster og du må tilføre 3 oz banan i tillegg.

 

LUNSJ DAG 204:

Kjøttsuppe.

Jeg har stekt en svinestek på 70 grader i 14 timer.

Når det var klart for lunsj tok jeg 4 oz kjøtt derfra.

10 oz grønnsaker som gulrot, løk, kålrot, sellerirot og vårløk kokes godt sammen.

Jeg hadde litt vann og litt kraft fra kjøttet.

Smakte til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 204:

Langtids stekt svinestek.

Svinesteken la jeg i en gryte med lokk, krydret med salt og pepper i går kveld.

Den har stått på 70 grader i ca 17 timer til sammen.

Jeg hadde 3 dl vann i bunnen.

Dette ble helt nydelig! Saftig og godt kjøtt.

Jeg laget pure av 7 oz frossene erter som jeg kokte opp i vann,

silte av og moste med stavmikser, smakte til med salt og pepper.

Servert med 3 oz kokte grønnsaker.

 

Resten av familien fikk brun saus av kraften og kokte poteter.

 

Klem J

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg