AKTIV MAMMA

Kjære leser.

Helgen er her, men det er ikke noe hvilepute det heller.

Tidlig opp på håndball med jentungen.

Rart hvor aktiv jeg klarer å være nå i forhold til tidligere.

Det har vert mye de siste ukene, men det har liksom bare gått seg til.

Jeg er jo sliten, men ikke som før.

Har en indre ro over alt. Stresser ikke med noe.

Jeg har jo lært at stress øker kortisol i kroppen, som gjør det vanskelig å gå ned i vekt.

Jeg har jobbet mye med dette stresset tidligere, men aldri funnet nøkkelen.

Nå er det som om det alltid har vert sånn. 

Det er mye nytt i livet mitt. Mye positivt.

Jeg har kvittet meg med mye tung bagasje det siste året.

Dårlige venner som manipulerte og lurte meg.

Dårlige vaner, som førte meg opp i vekt.

Og dårlige minner som tilhører fortiden, jeg vil se fremover.

JA takk til alt det positive og nye. 

 

FROKOST DAG 203:

Frokostmuffins.

Sjapt og enkelt! Genialt på travle morgener. 

 

LUNSJ DAG 203:

Løksuppe med ostekjeks.

10 oz løk og litt gulrot kokes i vann.

Når grønnsakene er møre smaker jeg til med salt og pepper.

2 oz ost legges på et stekebrett og stekes på 230 grader i ca 10 min (pass på)

 

MIDDAG DAG 203:

Pizza med pepperoni.

Min oppskrift skrevet av en av kurs deltagerene mine.

 

Klem J

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg