EN EFFEKTIV TORSDAG

Kjære leser.

Torsdag og uken er snart over.

Det har gått i ett kjør hele uken.

Så i dag fikk jeg endelig tid til yoga øvelsene mine igjen.

Fantastisk hva noen øvelser kan gjøre med kropp og sinn.

Jeg har aldri sett på yoga og mindfullness som hjelpemidler i vektnedgang.

Men nå ser jeg hvor viktig det faktisk er å være i balanse.

At innsiden og utsiden er i balanse.

Jeg oppdager til stadighet nye ting med denne kroppen.

Hadde web møte med spis deg fri teamet her om dagen,

å fortalte at jeg hadde fått noen nye bein på brystet.

Det ble mye latter og det viste seg at dette er kragebein…

Noe jeg aldri har hatt… eller rettere sagt, aldri har sett før.

Sitte knuter er også noe jeg ikke visste hva var…

Nå vet jeg hva det er… 

Ting har virkelig forandret seg. 

 

FROKOST DAG 201:

HERLIGE frokostmuffins:

Jeg må bare si at jeg føler at jeg synder når jeg spiser disse.

De er så gode at jeg ikke kan tro at jeg kan spise dette hver dag.

 

LUNSJ DAG 201:

Løksuppe:

10 oz løk og gulrot kokes sammen i vann.

Tilsett 4 oz stekt kjøttdeig.

La dette koke sammen og smak til med salt og pepper.

Verre er det ikke. Det tar maks 10 min å lage.

 

MIDDAG DAG 201:

Fiskekaker:

Jeg har leitet en stund etter fiskekaker som jeg kan spise.

Heldige meg, fant noen her om dagen.

Disse har mye fisk og ingen mel eller sukker blandt de 3 første ingrediensene.

Så da ble det 

4 oz fiskekaker stekt i ørlite olje.

3 oz raspet gulrot og 7 oz kokte og moste erter, smakt til med salt og pepper.

Toppet det med 1 oz lettrømme i dag.

 

Sydde inn noen klær som var blitt for store. Kunne tatt 10 cm til på hver side.

Men det får jeg gjøre i neste runde. 

Klem J

2 kommentarer
    1. Idag, 25.06.19, startet jeg opp med Spis deg fri. Og i hele dag har jeg følt for å gi opp! Grunnen er at jeg i utgangspunktet er elendig til å lage mat 🙁 Har vært innom bloggen din flere ganger idag, da den dukker opp når jeg googler div ingredienser 🙂 Så nå skal jeg ikke gi opp idag, prøver en dag til 🙂 Derfor lurer jeg på om du har oppskriften på de herlige frokostmuffinsene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg