FOR EN DAG!!!

Kjære leser.

Opp 4.45 i morges, kjørte besøket mitt til båten.

Så var det hjem igjen, sende unger avgårde, påskefrokost i barnehagen.

Der satte jeg med kaffekoppen min. Jeg hadde jo spist frokost.

Så var det hjem å jobbe.

Henting av unger og ungene sitt besøk.

Laging av middag, håndball trening og styremøte.

På styremøte ble det servert rykende fersk pizza.

Det luktet himmelsk!

Men fristet ikke så mye at jeg rørte det….

Fant gleden i flasken med vann jeg… mens jeg prøvde å holde øynene åpen.

FROKOST DAG 199:

FROKOSTMUFFINS i bilen.

 

LUNSJ DAG 199:

Lakselasagne:

10 oz squash, hakkede tomater, gulrot, paprika, løk, vårløk og brokkoli.

Blandet godt sammen med 4 oz laks, oregano, basillikum, salt og pepper.

Stekt på 235 grader toppet med 1 oz ost.

 

MIDDAG DAG 199:

Laksegryte:

4 oz melk.

10 oz kålrot, gulrot, sellerirot, løk, vårløk og blomkål.

1 dl vann.

1 oz fløte.

2 oz laks.

Kok grønnsakene i vesken.

Tilsett ferdig stekt eller kokt fisk på slutten.

Salt og pepper.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg