EN DAG OM GANGEN

Kjære leser.

Tidligere har jeg klart å ødelegge alt med å tenke 

“neste helg har den bursdag så da kan jeg” eller “det er jo lørdag”. 

Noe som gjentok seg oftere og oftere.

Men det å ta en dag om gangen gir frihet rundt alle planlagte sprekker.

Når jeg skal i selskap, bestemmer jeg meg om morgenen hvordan dagen skal bli.

Ikke uken før, 2 dager før eller dagen før.

Dette gjør at jeg klarer å fokusere bedre og ikke prøver å ødelegge for meg selv.

Var på Bailine i dag. 

Jeg ser stor forskjell på overflødig hud. 

Den trekker seg mer og mer sammen, noe jeg synes er helt fascinerende.

Smertene er også mye bedre. Fikk tilbake følelsen i høyre fot.

 

FROKOST DAG 198:

Frokostmuffins i dag også.

Kommer nok til å bli sånn en stund fremover.

 

LUNSJ DAG 198:

Kjøttsuppe:

Rester fra kjøttet i går.

10 oz grønnsaker som gulrot, sellerirot, kålrot, løk og vårløk.

4 oz kjøtt fra svineknoke.

Kokt godt sammen og smakt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 198:

Laks:

6 oz kålrot, sellerirot og blomkål kokt sammen og most med stavmikser.

Servert med 4 oz stekt laks, 4 oz kokte grønnsaker og 2 oz lettrømme.

Helt nydelig!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg