ET LETTERE LIV

Kjære leser.

I dag kjente jeg veldig på det at jeg ikke er i mål med opplegget mitt.

Jeg følte plutselig meg like stor som før. 

Frykten er så utrolig stor for å plutselig våkne en dag og alt var en drøm.

Jeg trenger tid til å forstå hva som skjer.

Prøver å overbevise alle om at jeg har gått ned i vekt.

Den følelsen har jeg hatt tidligere når jeg har prøvd å gå ned i vekt.

Jeg vet selv at jeg har gått ned i vekt, men føler at jeg må overbevise meg selv og andre.

Vi var i svømmehallen i dag, noe som er ubehagelig for meg.

Jeg er jo inne i hodet mitt for stor til å vise meg i så lite klær.

Håper at jeg etter hvert vil klare å godta kroppen min… har små glimt innimellom.

Selvtillit er jo noe som ikke kommer over natten.

Når en aldri har følt seg bra nok tidligere er det vanskelig å lære seg 

det på 6 mnd, men heldigvis så vet jeg at det kommer mer og mer.

 

FROKOST DAG 197:

ÅÅÅÅÅ Så deilig med frokost muffins!

 

LUNSJ DAG 197:

I dag ble det skinke og eggerøre salat

med stekt løk og paprika.

10 oz grønnsaker

2 oz eggerøre 

2 oz kokt skinke

 

MIDDAG DAG 197:

Svineknoke:

Jeg kokte en svineknoke på svak varme i ca 3 timer.

Veide opp 7 oz kålrot og sellerirot som jeg moste med stavmikser

Kokte også 3 oz gulrot, kålrot og selleri ved siden av.

Veide opp 4 oz remt fettfritt kjøtt.

1 oz baconfett.

Jeg bruker vanligvis ikke bacon, men til dette måltidet tok jeg meg friheten.

Resten av familien fikk raspeballer og poteter til.

Noe jeg var meget svak for tidligere, men som jeg nå ikke enser at er der.

Ha en fin søndag!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg